Kummardustreening

Kummardustreening on plaanis annetusliku (vahel ka heategevusliku) treeningtunnina, mida teeme maratonvormis, s.t pikema aja vältel, näiteks 2 h või pool päeva. See toimub laupäevadel, kui Bindustuudio saal on vaba.

Kummardustreeningust teavitame Bindu ja Vaimustava FB ning meie Blogi ja lehe uudistelisti kaudu.

Registreerumine on soovituslik.
Selga sobivad tavalised trenniriided.

Mis on KUMMARDUSTREENING?
Kummardustreening (Bowing) on energiatreeningu osa ehk üks dünaamilistest kompleksharjutustest, mille mõju on igakülgne ja -tasandiline.

Seda liikumist on kasutatud ja kasutatakse tänapäevani idamaades eri vormides Inimese energiate ühendamiseks Maa ja Taevaga nende sõnade kõige suuremas, sügavamas ja laiemas tähenduses. Kummardusi tehakse igapäevase elu käigus, nendega läbitakse palverännakute teid, sooritatakse palveid ning viiakse läbi riitusi jumalikkude pälvimuste saamiseks.

Lääne kultuuri inimese jaoks on kummardustreeningul pigem keha säilituslik ja/või isikliku energiatöö väärtus. Keha sirutub toetuspinnalt nii kõrgeks kui saab, liiguvad kõik liigesed ning vabanevad energiablokeeringud. Siseorganid saavad masseeritud, lümf õigesti jooksma, ülemise ja alumise kehapoole energiad ühtlustuvad. Bioväli puhastub ja energia maandub, tekitades rahustava keskendunud olemise. Hingamine muutub sügavamaks, tasakaal läheb paremaks. Inimese energia, keha ja meel saavad koos toimimise kogemuse. Tundlikumad inimesed hakkavad kummardustreeningu ajal saama sisetunde selginemisel sõnumeid meelde peitunud küsimuste ja vastuste kohta jne.

Kummardustreeningut võib ja saab teha iseseisvalt oma valitud ajal ja ruumis.
Sellel on olemas ka variatsioonid kergemaks ja raskemaks treeninguks, aga igaüks valib endale sobiva stiili ja rütmi. Kummardustreening võib olla väga väljakutsete rohke, kui seda sooritada kiiremas tempos pika aja vältel. Aeg-luubis liikumisel on samuti oma keerukus, nimelt tasakaalu hoidmine enne ja peale kükkasendit. Variante teemegi läbi, et oskaksid välja valida omale sobiva kummarduse.